Pacienții internați în cadrul Spitalului Județean de Urgență Pitești primesc hrană gătită în bucătăria instituției. Meniul este variat, în funcție de nevoile pacienților, în concordanță cu tratamentul administrat și, evident, recomandările medicilor.
Lista cu meniurile este afișată pe site-ul instituției medicale https://www.sjupitesti.ro , așadar totul este transparent și poate fi verificat oricând, de către oricine. Precizăm că, uneori, felurile de mâncare primite de pacienți diferă față de cele din lista afișată, motivul fiind gradul de perisabilitate al produselor.
Pentru a respecta normele de igienă, anumite produse, inclusiv pâinea sau brânza, sunt oferite pacienților în ambalajul producătorului. Pentru cei interesați, puteți vedea aici și linkul unde poate fi găsit meniul din această săptămână
https://www.sjupitesti.ro/…/596-meniu-saptamana-09-10…!
Conform normelor, pacienții care sunt internați după ora 14.00, atunci când este finalizată foaia de alimentație pentru ziua în curs nu sunt incluși în masa de dimineață, însă aceste cazuri sunt cu totul izolate, deoarece personalul unității face eforturi să asigure micul dejun inclusiv pacienților aflați în această situație, fiind incluși pe lista de supliment alimentar.
Pentru o clarificare deplină, la nivelul SJU Pitești avem în prezent o singură pacientă diagnosticată cu edem papilar, internată ieri și care astăzi a primit inclusiv micul-dejun, iar prânzul a fost asigurat conform meniului. Pentru că i s-a recomandat regim alimentar nesărat, pâinea nu a fost sărată.
În privința hranei, dăm asigurări tuturor argeșenilor că au fost depuse eforturi consistente și au fost luat măsuri de eficientizare astfel încât să nu existe probleme. De altfel, controalele constante ale Direcției de Sănătate Argeș și Direcției Sanitar Veterinare Argeș nu au evidențiat deficiențe. Recent, întregul spital a fost supus unei ample evaluări, pe parcursul mai multor zile, a Comisiei de evaluare a Autorității Naționale de Management al Calității în Sănătate (ANMCS), în vederea obținerii acreditării în ciclul II a Spitalului, control care iarăși nu a identificat probleme în privința hranei.
Facem toate eforturile și avem în totalitate sprijin, inclusiv financiar, din partea Consiliului Județean Argeș pentru a asigura condiții cât mai bune, atât în privința actului medical, cât și a tratamentului hotelier.
Suntem un spital de stat, în plin proces de modernizare și care, concomitent, trebuie să se încadreze în anumiți parametri financiari și de calitate! Toate aceste eforturi, mai puțin evidențiate în spațiul public, vizează în primul rând beneficiul pacienților!