Actele necesare încheierii contractului pentru funizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă/canalizare

0
96

Pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, clientul va depune la sediul nostru din str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș – parter, Departament Contractare Clienți, următoarele documente, în funcție de categoria din care face parte:

𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗟𝗢𝗖𝗔𝗧𝗔𝗥𝗜 𝗕𝗟𝗢𝗖

Copie act identitate proprietar;

Copie act vânzare-cumpărare, donație, clauză întreținere, moștenire, nudă proprietate;

Adeverință eliberată de administrator cu soldul la zi al locatarului în cauză;

Procură/ certificat de căsătorie/ sentință divorț / partaj;

Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul.

* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.

𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗹𝗼𝗰. 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗿𝗼𝗳𝗲

Copie act identitate proprietar;

Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul;

Copie contract proprietate vânzare-cumpărare/ titlu de proprietate/ act moștenitor;

Adevenrință rol;

Împuternicire și act de identitate împuternicit/ procură/ declarație notarială/ împuternicire sub semnătură privată;

Garanție de constituire.

* Pentru noii abonați se impune prezentarea ACORDULUI de construcție branșament apă și racord canalizare, după caz.

𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗝𝗨𝗥𝗜𝗗𝗜𝗖𝗘

Copie act identitate asociat unic / asociat / împuternicit/ administrator;

Împuternicire/ procură;

Copie certificat unic de înregistrare;

Copie certificat constatator;

Copie act de pproprietate/ închiriere/ comodat/ cesiune;

Împuternicire.

* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.

Pentru detalii suplimentare privind această procedură puteți contacta Biroul Contractare (email: contractare@sedc-mioveni.ro sau telefon: 0348.445.855, interior 3).