Pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, clientul va depune la sediul nostru din str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș – parter, Departament Contractare Clienți, următoarele documente, în funcție de categoria din care face parte:
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗟𝗢𝗖𝗔𝗧𝗔𝗥𝗜 𝗕𝗟𝗢𝗖
Copie act identitate proprietar;
Copie act vânzare-cumpărare, donație, clauză întreținere, moștenire, nudă proprietate;
Adeverință eliberată de administrator cu soldul la zi al locatarului în cauză;
Procură/ certificat de căsătorie/ sentință divorț / partaj;
Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul.
* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗹𝗼𝗰. 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗿𝗼𝗳𝗲
Copie act identitate proprietar;
Copie act identitate solicitant – altul decât proprietarul;
Copie contract proprietate vânzare-cumpărare/ titlu de proprietate/ act moștenitor;
Adevenrință rol;
Împuternicire și act de identitate împuternicit/ procură/ declarație notarială/ împuternicire sub semnătură privată;
Garanție de constituire.
* Pentru noii abonați se impune prezentarea ACORDULUI de construcție branșament apă și racord canalizare, după caz.
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗝𝗨𝗥𝗜𝗗𝗜𝗖𝗘
Copie act identitate asociat unic / asociat / împuternicit/ administrator;
Împuternicire/ procură;
Copie certificat unic de înregistrare;
Copie certificat constatator;
Copie act de pproprietate/ închiriere/ comodat/ cesiune;
Împuternicire.
* În funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.
Pentru detalii suplimentare privind această procedură puteți contacta Biroul Contractare (email: contractare@sedc-mioveni.ro sau telefon: 0348.445.855, interior 3).