Top 16 modificari aparent mici, dar care produc efecte mari asupra sanatatii

0
237

modificari_hrana_sanatoasaFiecare om obisnuieste ca la fiecare inceput de an sa isi propuna anumite modificari in ceea ce priveste stilul de viata pe care il va adopta in anul care urmeaza.

Insa in ceea ce priveste acest lucru, sfatul psihologilor este sa nu recurgem la schimbari foarte mari deoarece riscam sa sfarsim cu o dezamagire.

Iti recomandam cateva idei care nu necesita un efort foarte mare :

  1. Consumati un pahar de apa dimineata zilnic, deoarece apa va va trezi si va va hidrata corespunzator.
  2. Alegeti sa consumati apa cand iesiti in oras, dat fiind faptul ca alimentele pe care le mancati contin destul de multe calorii.
  3. Optati cat mai mult pentru mersul pe jos, preferati sa urcati si sa coborati pe jos nu cu liftul, este extrem de benefic.
  4. Incercati sa inlocuiti carbohidratii din alimentatie cu legumele.
  5. Consumati ceai verde in locul cafelei zilnice.
  6. Achizitionati o caserola care chiar va place pentru transportul mesei de pranz. O masa sanatoasa, desigur! Veti fi mult mai tentati astfel sa consumati fructele si legumele pe care le aveti la pachet.
  7. Incercati sa va pregatiti singur cel putin de doua ori saptamanal.
  8. Incercati sa introduceti in alimentatie gustarile.
  9. Atunci cand lucrati foarte mult timp in fata calculatorului incercati sa luati cate o pauza de 20 de minute si timp de 20 de secunde uitati-va la 2 metri in fata.
  10. Bagati-va la somn mai devreme cu o jumatate de ora.
  11. In timpul pe care il folositi pentru a sta pe telefon faceti miscare.
  12. Nu consumati carne o zi pe saptamana si incercati sa o inlocuiti cu legume.
  13. Tineti tot timpul cu voi o sticla cu apa.
  14. Asigurati-va tot timpul o rezerva de legume congelate pe care sa le adaugati la orice mancare o preparati.
  15. Stabiliti o anumita zi si ora pentru a face miscare.
  16. Umpleti frigiderul cu alimente sanatoase.

Lasa un raspuns