La aceasta dată, au început operațiunile de mutare a compartimentelor Primăriei în noua locație, situație care poate genera, pentru o scurtă perioadă de timp, unele disfuncționalități ale activității, ce vor fi gestionate cât mai eficient pentru a avea un impact minimal în activitatea instituției, cu un disconfort cât mai redus pentru cetățeni.
Astfel:
- în intervalul: joi, 22.02, ora 15:00 – luni, 26.02, ora 12:00, are loc transferarea echipamentelor de comunicații și a rețelelor de date, proces care va presupune imposibilitatea efectuării fluxului normal al activităților și al documentelor, Primăria Municipiului Pitești urmând a opera doar urgențele, în perioada mai sus menționată;
- în intervalul: joi, 22.02, ora 15:00 – luni, 26.02, ora 12:00, nu vor funcționa nici activitățile de încasare impozite și taxe locale, amenzi (depunere declarații fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, depunere declarații scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport ca urmare a înstrăinării, depunerea altor cereri, adrese, solicitări etc.) la niciun centru de încasări/declarare, dar nici în sistem online;
- în același interval, menționat mai sus, persoanele fizice și persoanele juridice pot achita impozitele și taxele locale, amenzi prin ordin de plată sau mandat poștal, specificând beneficiar: MUNICIPIUL PITEȘTI, codul de identificare fiscală 4317967 și banca unde este deschis contul beneficiarului: TREZORERIA PITEȘTI. Totodată, la detalii plată, se va completa CNP și/sau CUI și ce reprezintă plata (impozit pe clădiri, impozit pe mijloacele de transport, amendă sau altele). Lista codurilor IBAN, completă, se poate consulta la adresa www.primariapitesti.ro: https://impozitesitaxe.primariapitesti.ro/…/Coduri_IBAN…