OLX lansează un serviciu nou

0
496

OLX vine în sprijinul antreprenorilor care vor să își promoveze afacerea, atât local, cât și național, pe cele trei site-uri din portofoliu: OLX.ro, Autovit.ro și Storia.ro.

Astfel, o nouă platformă va fi utilizată pentru a completa serviciile de promovare deja existente. În plus, le permite utilizatorilor să-și seteze singuri campaniile de promovare, direct pe publicitate.olx.ro. Aceștia își pot seta un buget cuprins între 100 și 1.500 de euro, iar plata se face online, cu cardul, prin solutia PayU. Utilizatorii au la dispoziție numeroase beneficii, printre care pot alege zonele geografice de interes pentru afacerea lor și pot selecta categoriile în care își doresc ca reclama lor să fie afișată, prin bannere neintruzive și care respectă standardele IAB. Contul va putea fi accesat oricând pentru a se verifica detaliile campaniei și evoluția acesteia.

Serviciul poate fi folosit atât de antreprenorii care vor să își promoveze serviciile și produsele, cât și de către agențiile de media si PR, care își pot publica și administra, în doar câteva minute, campaniile de publicitate.

Andrei Bereandă, Head of Advertising Sales, în cadrul OLX Group România, ne dezvăluie cum a luat naștere această platformă și care este scopul ei.“Soluția a venit natural, ca o completare a serviciilor de promovare pe care deja le oferim clienților business și nevoia lor de a putea targeta două criterii importante: geografic și la nivelul celor 11 categorii disponibile pe OLX. Prin această platformă self-served, ne-am propus să conectăm business-urile din orice colț al țării cu milioanele de utilizatori care caută, descoperă și cumpără de pe site-urile noastre. Astfel, oricine poate să-și promoveze produsele, serviciile sau afacerea către persoanele interesate, printr-o targetare potrivită lor. De exemplu, un service auto din Oradea se poate promova în categoriile auto din OLX și Autovit.ro, către utilizatorii locali care sunt interesați de serviciile sale. Întreg procesul este securizat, iar rezultatele pot fi verificate în timp real.”

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 3,5 de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Acest site, www.olx.ro, oferă românilor posibilitatea de a vinde și cumpăra produse și servicii variate, într-un mod pragmatic.

Categoriile de produse pe care le găsești cu ușurință pe OLX sunt dintre cele mai diverse, începând de la electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație, până la obiecte pentru casă și grădină. Platforma se poate accesa atât de pe desktop, cât și din aplicațiile mobile pentru iOS, Android și Windows Phone.

Departamentul de Advertising al OLX Group România s-a înființat în octombrie 2015 și este structurat în două mari segmente; programmatic și vânzări directe. Pe segmentul programmatic, se folosesc cele mai noi tehnologii cu ajutorul cărora advertiserii sunt conectați cu clienții din toată lumea. Pe segmentul de vânzări directe, OLX oferă posibilități multiple de targetare, bazate în special pe intenția de cumpărare, prin colaborarea cu cele mai mari agenții media din România și clienții acestora.

 

Lasa un raspuns