Mediafax vrea să ştie dacă noi ştim cui i-a supt-o Ramona!

0
131

În România, presa scrisă n-a supravieţuit crizei economice din perioada 2009-2011. Au dispărut branduri consacrate – „Ziua”, „Gândul”, „Gardianul”, „Cotidianul” etc. – iar cele care au supravieţuit – „Evenimentul Zilei”, „Adevărul” şi „Jurnalul Naţional” – au tiraje nesemnificative, de nici 10% din cât tipăreau în zilele de glorie.

Site-urile s-au transformat şi ele într-un fel de conglomerate bizare în care reclamele la chiloţii cu push-up beculesc lângă editorialele care demască ciuma roşie pentru creşterea economică fără precedent, creşterea salariilor şi pensiilor şi denunţarea protocoalelor ilegale încheiate între securişti şi procurori, iar reclamele la videochat pun în valoare analizele economice realizate cu aplomb de autointitulaţi analişti financiari care au absolvit cu brio horticultura!

Ultima redută care a căzut au fost agenţiile de ştiri. Mediafax încearcă de aproape două săptămâni să afle dacă noi, consumatorii de „news”, am citit superba capodoperă a literaturii române intitulată decent „Suge-o, Ramona!”. Mai mult decât atât, dacă n-am citit cartea, cei de la Mediafax vor să ştie dacă avem cumva de gând s-o citim în viitorul apropiat…

Doamne Dumnezeule!

D.M.D.

Lasa un raspuns