INDO Romania, Spania, clinica Negreanu – Optica ieftina in multe sensuri!

3
277

Un caz ce poate trage un semnal de alarma. Domnul M.C., din Pitesti, a mers saptamana trecuta la cunoscuta clinica Optica Negreanu (www.opticanegreanu.ro), din cartierul pitestean Ceair, pentru o simpla comanda de lentile, fiindu-i necesare pentru ochelarii fetitei sale in varsta de 2 anisori. La clinica i s-au recomandat „cele mai bune” lentile de pe piata – Indo, o firma din Spania – care teoretic aveau filtre peste filtre, net superioare lentilelor pe care le avusese, ajungeau rapid in Pitesti si aveau un pret asemanator cu lentilele anterioare. Deoarece clientul, dl. M.C, a cerut mai multe informatii despre lentilele Indo propuse si comercializate la clinica familiei Negreanu, acestia au oferit detaliile intr-o lumina favorabila lor. Comparand lentilele spaniole INDO cu cele mai calitative, apreciate lentile ale firmelor de renume (Essilor, Hoya, Carl Zeiss, etc),  ba chiar mai bune, au indus clientul in eroare, acesta fiind convins sa achite un avans pentru achizitie de 100 lei.

La o simpla informare, aflam ca lentilele standard Indo sunt printre cele mai ieftine, dupa lentilele chinezesti, fiind vandute de cele mai multe ori in Romania la supra-pret.  (Asta da afacere!) In plus, furnizorul de lentile Indo Romania, unicul importator de la noi, nu are nici macar un site care sa ofere clientilor detalii despre caracteristicile lentilelor comercializate sau despre firma importatoare (adresa, sediu social, etc.). Aveau, in schimb, doar o  pagina de Facebook care, in momentul scrierii acestui articol, este stearsa, probabil pentru a nu atrage atentia asupra dezvaluirilor pe care urmeaza sa le facem. In aceste conditii, clientul, dl. M.C., a solicitat a doua zi returnarea avansului si anularea comenzii, lovindu-se de raspunsul categoric negativ al unuia din angajatii firmei Optica Negreanu.

Mai mult decat atat, pe bonul de avans nu se preciza nici macar faptul ca s-a achitat avans pentru lentile (tipul , marca, dioptrii), ci doar generic “ochelari”. Cei de la Clinica Negreanu au dat din nou dovada de “profesionalism” si au refuzat sa ii inapoieze domnului avansul dat pentru ochelari, sub diferite pretexte: ca nu pot inapoia lentilele catre distribuitor, desi acestea nu fusesera prelucrate, ca au fost comandate in Spania si nu pot fi returnate (desi ele fusesera pe stoc in Bucuresti, ajungand in Pitesti a doua zi, la 18 ore de la comanda, lucru confirmat telefonic chiar de catre importator). Clinica Optica Negreanu s-a incapatanat nejustificat, aratand, practic, ca nu pun pret pe satisfactia clientilor, ci pe cea a banilor.

Contactat telefonic, reprezentantul firmei importatoare Indo Spania, SC CTN BEST OPTIC SRL, CATALIN GHENESCU, printre altele, nu a acceptat si nici nu si-a oferit suportul in rezolvarea unei situatii banale (recuperarea avansului dat de client), ba chiar a afirmat ca reprezinta un brand de renume international, doar ca el nu doreste sa aiba un site sau alt tip de informare pentru clientii sai, considerand inutil sa plateasca pentru acest serviciu! Practic, romanii curiosi sau potentiali clienti ai Indo Romania trebuie sa stie si ceva spaniola, caci doar astfel de informatii vor primi, ori sa il creada pe cuvant pe doctorul care incearca sa isi vanda marfa.

Ne intrebam: oare cate persoane au fost “multumite din vorbe” in acest fel, prezentandu-li-se la superlativ un brand care, de fapt, e cea mai slab cotata firma producatoare de lentile (dupa cele importate din China) de catre angajatii clinicii (sau familia)  Optica Negreanu, firma ce  se prezinta ca fiind un exemplu in randul clinicilor din Pitesti?!

Oare oamenii au parte de corectarea vederii in mod profesionist sau doar se multumesc ca au dat mai putin pe ochelari, asteptand  trecerea timpului si rezultatele satisfacatoare ?! Cazul semnalat face, in acest moment, obiectul unei anchete ANPC Pitesti, urmand sa va tinem la curent cu evolutia situatiei.

Cu siguranta ca oamenii isi doresc un pret cat mai mic, dar, totusi, ar trebui sa fie clar informati, sa stie ca toate aceste aspecte nu sunt singulare si sa nu creada pe cuvant. Cazul prezentat nu este unic, iar noi vom avea grija sa va aducem la cunostinta faptele intr-o maniera obiectiva, proband toate cele expuse anterior. Pentru ca sanatatea omului nu are pret si trebuie tratata cu respect!

D. Elena

3 Comentarii

  1. Sunt reprezentant al Opticii Negreanu. Consider acest articol o vendeta personala si nu este deontologic jurnalistic ca o nemultumire personala sa fie sub aceasta forma. Mentionez ca minunatul jurnalist nu s-a semnat, nu a depus plangere la ANPC la momentul publicarii. Am documente doveditoare si sunt oricand dispus sa justific. Rog cititorii sa se documenteze cu privire la lentilele INDO (lideri pe piata din Spania), si cu privire la antireflexul de top NATURAL.
    http://www.naturalindo.com/en
    p.s. Consider acest comment un drept la replica si stergerea lui de administrator constituie un act injust.O sa iau masuri ca asftel de articole sa nu fie scrise inainte de a se verifica! Va multumesc.

    • Dupa cum observati aveti dreptul la replica, va informam ca faceti afirmatii eronate deoarece plangerea ANPC este in analiza, facuta pe data de 29.12.2016. Legat de calitatea indoielnica lentilelor INDO comercializate in mare masura de firma pe care o reprezentati Optica Negreanu putem afirma ca nu doar noi am realizat ci si alte publicatii de renume care au aprofundat domeniul.

  2. Dragi cititori! Numai dati crezare acestui ziar care nu face altceva decat sa induca in eroare! Au modificat articolul original dupa 3 zile.
    Lipsa de jurnalism profesionist jurnalistic!
    Articolul original il gasiti la linkul urmator:
    https://extraimage.net/image/2EPP

Lasa un raspuns