Cu numeroși fani care au aplaudat echipajele la parada din centrul istoric, la startul festiv sau pe toate cele opt probe, Raliul Sibiului a fost o cursă de neuitat. Probe speciale în urcare sau coborâre, bolovani, ploi torențiale, praf și spectacol – toate au caracterizat cursa sibiană.
Cristi Dolofan și Traian Pavel au avut parte de un raliu dificil, cu trei pene de cauciuc în cele două zile de concurs. După un asemenea incident vineri, în a doua zi de concurs echipajul a avut parte de alte două pene, evenimente care i-au încetinit semnificativ în lupta cu secundele. În ciuda acestor momente, Cristi și Traian se declară mulțumiți de ritm și evoluție, reușind să se distreze pe probele speciale în condiții de caniculă și pe un traseu dur.
Eugen Cărăgui și Robert Fus s-au aflat la al doilea raliu pe macadam cu noul Peugeot 208 R5, reușind de-a lungul cursei să facă spectacol pentru numeroșii fani prezenți și să se distreze pe fiecare kilometru cronometrat. Obiectivul echipajului, acela de a ajunge la final, a fost îndeplinit, cei doi fiind la a cincea cursă încheiată în acest sezon.
„Atmosfera de la Sibiu a fost superbă, iar pentru asta le mulțumim numeroșilor fani! A fost un raliu bun pentru noi, unde ne-am simțit bine și ne-am dorit mult să ajungem la final. Am abordat o strategie precaută, pentru a ne feri de orice probleme date de duritatea probelor speciale, fiind abordarea corectă, așa cum am descoperit la final.” a menționat Eugen Cărăgui după cursa sibiană.
„Pentru noi a fost un raliu excelent, la care n-am simțit superb. Totul a decurs perfect până aproape de final, având un ritm foarte bun și fiind în vârful clasamentului open. Chiar dacă am avut niște probleme tehnice cu timoneria, am reușit să ajungem în ultimul parc de service și eram fericiți de victoria obținută la clasa 11. Din păcate, la final am avut parte de o eroare de pontare la intrarea în service, ceea ce a dus la o excludere tristă.” a declarat Bogdan Năstase la finalul Raliului Sibiului 2021.
În sezonul 2021, echipajele DTO Rally Team au alături o serie de parteneri puternici: Dolo Trans Olimp, Ion Moș, Grupul Fildas – Catena, Trust Motors – Importator Peugeot, Citroen si DS Automobile, HidroGaz și Placări Faine Grup.