Discuțiile au fost legate de investițiile privind infrastructura rutieră din județul Argeș. Cum reabilitarea, modernizarea și dezvoltarea infrastructurii rutiere reprezintă o prioritate a administrației din județul Argeș, discuțiile purtate la Ministerul transporturilor au fost punctuale și au fost legate atât de refacerea infrastructurii rutiere existente, cât și de noi proiecte ce urmează a fi începute sau finanțate, astfel încât să existe o schimbare majoră a stării drumurilor din județ.
Proiectele despre care s-a discutat astăzi la Ministerul Transporturilor:
- Lucrări în execuție
– Autostrada Pitești – Sibiu;
– Drum expres Pitești – Craiova;
2.Investiții noi aprobate de Guvern:
– Drum expres A1 – Pitești – Mioveni;
– Drum de legătură A1 – Tigveni – Rm. Vâlcea;
– Reabilitare Transfăgărășan;
– Centură Ocolitoare Câmpulung Muscel;
– Centură Ocolitoare Curtea de Argeș.
– Drum Expres Mioveni – Câmpulung Muscel
- Reabilitare și reparații:
– DN 7, Leordeni – Pitești – Dedulești (Vâlcea): 67,514 km
– DN 65, Pitești – Slatina (Lunca Corbului:26,800 km
– DN 65B, Albota – A1: 6,237 km
– DN 73, Pitești – Câmpulung – Fundata:79,515 km
– DN 73E, Micești – Dacia (Mioveni): 3,220 km
– DN 7C, Pitești – Curtea de Argeș – Transfăgărășan: 108,458 km
– DN 65 A, Albota – Miroși – Roșiorii de Vede: 51,600 km
– DN 65 B, Pitești – Poiana Lacului – Drăgășani: 30 km
– DN 72 A – DN 73C, Târgoviște – Câmpulung – Curtea de Argeș – Vâlcea: 73,774 km
– DN 73D, Mărăcineni – Boteni – Mioarele: 49,125 km
Întâlnirea din această dimineață vine după o altă serie de întâlniri și vizite în teren, care au avut loc în ultima perioadă în Argeș, ale conducerii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București.