Dietă câștigătoare a Premiului Nobel ce ajută la scăderea în greutate și prevenirea cancerului.

0
22

Reducerea procesului de îmbătrânire și scăderea în greutate pot părea mai ușor de atins , de când un cercetător japonez specializat în biologie celulară a descoperit o dietă ce se bazează pe reducerea programului de alimentație, și ajută rezolvarea acestor probleme.

Acest principiu descoperit de el ajută nu doar la reducerea imbatraniri sau la scăderea în greutate,dar ajută și la protecția împotriva cancerului de piele ,de sân , și al apariției tensiuni arteriale.
Descoperirea lui Yoshinori Ohsumi, a fost atât de inovatoarea,încât a fost laureat al Premiului Nobel pentru Fiziologie și Medicia în 2016.

Conform cercetărilor efectuate în 2017, cei care mănâncă între orele 8.00 şi 20.00 sunt mai predispuşi la probleme de sănătate decât cei care mănâncă între orele 8.00 şi 14.00. Ohsumi contrazice teoria conform căreia ,mâncatul puțin și des este cel mai sănătos .

Oamenii de ştiinţă au testat schimbările produse în organismul oamenilor care şi-au redus fereastra alimentară la 12, 8, 6 sau 4 ore.

Conform teoriei cercetătorului japonez fereastra alimentară are următoarele beneficii:

– Protecţia împotriva luminii UV, a cancerului de piele şi încetinirea procesului de îmbătrânire.
– Scade riscul cancerului de sân, tensiune arterială şi riscul bolilor de inimă
– Creşte calitatea somnului.

Cum să vă construiţi programul:

– Luaţi micul dejun la 30-60 de minute după trezire.
– Începeţi lucrul la 2-3 ore după trezire.
– Mănâncă mai consistent la micul dejun decât la prânz .
– Reduceţi fereastra alimentară la 6-8 ore, fără a schimba numărul de calorii.

Lasa un raspuns