Deputatul Cătălin Rădulescu i-a cerut ministrului Transporturilor să explice numirile nepotrivite şi tăierile enorme de fonduri de la CNADNR

0
301

deputatul_catalin_radulescuDeputatul Cătălin Rădulescu a avut în ultima perioadă câteva intervenţii extrem de corecte, chiar dacă deosebit de agresive.

Astfel, în plan politic, la întâlnirea Comitetului Executiv al PSD, deputatul argeşean, în calitate de preşedinte al PSD Diaspora, a susţinut următoarele puncte de vedere:

Cătălin Rădulescu a afirmat că intenţia de a avea un Cod de Etică şi Conduită al partidului este una normală şi necesară. În opinia parlamentarului argeşean, Punctul I din Criteriile de Conduită şi Integritate pe care trebuie să le îndeplinească toţi candidaţii PSD ar trebui să aibă următoarea formulare: „S-a pronunţat împotriva sa o hotărâre judecătorească de condamnare pentru fapte de corupţie, evaziune fiscală sau fapte comise cu violenţă”. În ceea ce priveşte situaţiile de incompatibilitate şi conflicte de interese în care se regăsesc o mulţime de aleşi, acestea se datorează „incompetenţei Parlamentului şi a Comisiei Juridice de a modifica legile”, actele normative care stabilesc incompatibilităţile şi conflictele de interese neexistând în aceste forme aberante nicăieri în lume!

Tot în cadrul şedinţei, deputatul Rădulescu a atacat poziţia exprimată de deputatul Mihai Sturzu, ex-preşedinte TSD (între timp demisionat din partid!), care ceruse ca nici membrii FSN să nu poată candida pe funcţii eligibile, replicându-i că aceştia au fost, în marea lor majoritate, oameni care au luptat împotriva regimului comunist!

În plan parlamentar, la Comisia de Transporturi şi Infrastructură a Camerei Deputaţilor, la discutarea bugetului CNADNR, deputatul Cătălin Rădulescu a acuzat „tăieri enorme şi nejustificate din bugetul CNADNR”. Astfel, din 2.862.005.000 de lei s-au prevăzut numai 861.061.000 de lei la investiţii. Pentru numeroase lucrări de modernizare a unor centuri, a unor drumuri naţionale etc. s-au alocat 0 lei, deşi aceste lucrări sunt câştigate prin licitaţii, adjudecate etc.

Deputatul Rădulescu i-a transmis ministrului Transporturilor că şi-a început cu stângul mandatul demiţând conducerea CNADNR care, în doi ani, a avut o absorbţie de 90% a fondurilor europene, faţă de 40% cât a avut CFR, unde ministrul Transporturilor a fost manager. În aceeaşi ordine de idei, deputatul i-a solicitat ministrului să-şi prezinte raportul de activitate în funcţia de manager CFR şi să explice strategia pe care a avut-o în vedere la demiterea conducerii CNADNR, când în locul unui director bine pregătit şi cu rezultate a fost numit un personaj fără experienţă, fost director la metrou!

C.S.

Lasa un raspuns