Astfel, în plan politic, la întâlnirea Comitetului Executiv al PSD, deputatul argeşean, în calitate de preşedinte al PSD Diaspora, a susţinut următoarele puncte de vedere:
Cătălin Rădulescu a afirmat că intenţia de a avea un Cod de Etică şi Conduită al partidului este una normală şi necesară. În opinia parlamentarului argeşean, Punctul I din Criteriile de Conduită şi Integritate pe care trebuie să le îndeplinească toţi candidaţii PSD ar trebui să aibă următoarea formulare: „S-a pronunţat împotriva sa o hotărâre judecătorească de condamnare pentru fapte de corupţie, evaziune fiscală sau fapte comise cu violenţă”. În ceea ce priveşte situaţiile de incompatibilitate şi conflicte de interese în care se regăsesc o mulţime de aleşi, acestea se datorează „incompetenţei Parlamentului şi a Comisiei Juridice de a modifica legile”, actele normative care stabilesc incompatibilităţile şi conflictele de interese neexistând în aceste forme aberante nicăieri în lume!
Tot în cadrul şedinţei, deputatul Rădulescu a atacat poziţia exprimată de deputatul Mihai Sturzu, ex-preşedinte TSD (între timp demisionat din partid!), care ceruse ca nici membrii FSN să nu poată candida pe funcţii eligibile, replicându-i că aceştia au fost, în marea lor majoritate, oameni care au luptat împotriva regimului comunist!
În plan parlamentar, la Comisia de Transporturi şi Infrastructură a Camerei Deputaţilor, la discutarea bugetului CNADNR, deputatul Cătălin Rădulescu a acuzat „tăieri enorme şi nejustificate din bugetul CNADNR”. Astfel, din 2.862.005.000 de lei s-au prevăzut numai 861.061.000 de lei la investiţii. Pentru numeroase lucrări de modernizare a unor centuri, a unor drumuri naţionale etc. s-au alocat 0 lei, deşi aceste lucrări sunt câştigate prin licitaţii, adjudecate etc.
Deputatul Rădulescu i-a transmis ministrului Transporturilor că şi-a început cu stângul mandatul demiţând conducerea CNADNR care, în doi ani, a avut o absorbţie de 90% a fondurilor europene, faţă de 40% cât a avut CFR, unde ministrul Transporturilor a fost manager. În aceeaşi ordine de idei, deputatul i-a solicitat ministrului să-şi prezinte raportul de activitate în funcţia de manager CFR şi să explice strategia pe care a avut-o în vedere la demiterea conducerii CNADNR, când în locul unui director bine pregătit şi cu rezultate a fost numit un personaj fără experienţă, fost director la metrou!
C.S.